Blogging…

Hey!! Ce mai faceti? Am niste vesti importante pentru voi. 😀 Sunteti curiosi sa le aflati? Hai ca incep.

Ok. In primul rand am o maaaare rugaminte foarte foarte IMPORTANTA. Participantii concursului „Un altfel de concurs” sunt rugati sa isi rescrie listele cu cartile pe care vroiau sa le citeasca si sa le marcheze pe cele citite, pentru ca e un haos total cu listele postate pe blog. Si sincer, nu am timp sa le refac. Asadar va rog sa le refaceti si sa le trimiti pe mail la adresa blog.daniella@yahoo.com. Pana in data de 25 noiembrie, cand se incheie concursul, vreau sa am toate listele primite, ok? Buuun.

In al doilea rand, nu stiu daca ati observat, dar a aparut o noua pagina in bara cu „Pagini”, intitulata „My Wishlist”. Deci, asta inseamna o noua rubrica intitulata „Want, want, want!”.

O a treia veste. Recenziile pe care le voi face nu vor mai purta titlul de „Recenzie: ABC de XYZ”. Voi face o rubrica speciala pentru rubrici intitulata „Jurnal de lectura”. Am avut o lectie la romana intitulata „Jurnal de lectura” si m-am hotarat sa fac o rubrica pe blog 🙂 .

Mai am inca o rubrica noua de dezvaluit. Aceasta se numeste „Ora de românã”. Probabil suna cam ciudat titlul, dar eu nu-l schimb, pentru ca asta mi s-a intiparit in minte 😆 .

Siiii, fanii copertilor din Germania se vor bucura in curand de restaurarea rubricii „Coperti din Germania”. Posibil sa-i schimb numele rubricii, dar mai ramane de vazut. 😉

Si o veste „2 in 1”. La concursul „Un altfel de concurs” vor fi premiati 3 concurenti. Dupa incheierea acelui concurs va urma unul nou sponsorizat de Leda.

Si de sfarsit de weekend, recomandarile mele in materie de muzica:

Top 5 awesome songs:

1. Basto – Again and Again

2. Mirabela – Higher (Odd Remix)

3. Kate – The Rain

4. Calvin Harris – I’m not alone

5. Lykke Li – I Follow Rivers (The Magician Remix)

Astept sa-mi spuneti care melodie v-a placut cel mai mult!!! 😀